Obvladate prepričevanje?
Šest načel prepričevanja - če si nekaj res močno želite, preberite naslednje vrstice.
1. Osnovano na rezultatu:
Če želite učinkovito prepričevati, mora biti vaš cilj za osebo, ki jo prepričujete, jasno definiran. Svoj cilj morate učinkovito predstaviti in sicer na način , ki osebi omogoča, da vplivate nanjo tako, da sprejme najboljšo in edino očitno odločitev.
2. Usmerjeno k naboljšim interesom:
Najboljši interesi osebe ali skupine so najvažnejši in so vedno del procesa vplivanja. Prepičevanje preprosto ne deluje dolgoročno, kadar je usmerhjeno samo na to, da služi samo vam.
3. Resnicoljubno:
Profesionalni prepričevalci govorijo resnico. Čeprav je prirejanje določenih elementov, da bolje ustrezajo njihovimemu sporočilu, povsem sprejemljivo, pa dober prepričevalec ne zavaja namerno ali laže za to, da bi dosegel svoj cilj. V profesionalnem prepričevanju ni prostora za nepoštenost.
4. Časovno in ciljno usmerjeno:
Tisti, ki vplivajo, imajo specifične cilje in časovne okvire, kdaj bodo kaj dosegli. Če na določeno osebo ali skupino ljudi ne mlorejo vplivati znotraj določenega časovnega okvira, ki je povezan z njihovim ciljem, gredo preprosto naprej.
5. Osebno:
Kdor vpliva, hoče spoznati ljudi, na katere namerava vplivati in se ne zadovolji preprosto z nalključnimi priložnostmi.
6. Etično:
Če želite profesionalno ali pa vsaj učinkovito prepričevati, morate ostati osredotočeni na etično premikanje ljudi v pozitivni smeri za najboljše dobro vseh vpletenih.
Vir: Knjiga Prepričevanje, Verlag Dashofer, www.dashofer.si