| 

Poslovne priložnosti

Tretje prvenstvo v neposrednem trženju marca

Tretje prvenstvo v neposrednem trženju marca

Na tretje slovensko državno prvenstvo v direktnem marketingu se je doslej prijavilo 27 tekmovalcev, za sodelovanje na prvenstvu pa se jih je zanimalo 107.

Kot je povedal Aleš Lisac, direktor podjetja Lisac & Lisac , ki prvenstvo organizira, se bo to začelo marca. Na vprašanje, zakaj se ni začelo že novembra, kot je bila praksa doslej, pa je odgovoril: "Prvenstvo se ni začelo novembra iz dveh razlogov.

Prvi - pošteno povem - zmanjkalo nam je časa. Novembra in decembra sem bil mesec dni v ZDA, glede na to, da sam skrbim za večino zadev, preprosto ne bi mogel vsega narediti dovolj kakovostno. Drugi razlog pa je, da smo se odločili tekmovanje časovno skrajšati.

Niti tekmovalcem niti medijem ni bilo všeč, da se je vse vleklo pol leta. Zdaj bomo vse izvedli v dobrih dveh mesecih. To je tudi glavna sprememba glede na minuli leti."

Prijave spet februarja

Za prvenstvo se je doslej prijavilo 27 tekmovalcev, z novo akcijo zbiranja prijav pa bodo začeli februarja. "Prijave bomo zbirali predvsem prek spleta in na dveh naših seminarjih, na katerih se bo v Ljubljani in Mariboru zbralo 1.800 udeležencev," pravi Lisac.

Po njegovih besedah je zanimanje za sodelovanje na prvenstvu izrazilo 107 posameznikov. "Če bo prijavljenih zelo veliko, bomo prvo selekcijo tekmovalcev naredili s testi. Tekmovalci bodo pisali 'izpit' iz neposrednega trženja. Tisti, ki bodo na vprašanja odgovarjali najbolje, bodo lahko tekmovali, drugi pa ne. Sodelovanje na tem kvalifikacijskem testu bo seveda brezplačno," napoveduje sogovornik.

Lani se je na kvalifikacijah pomerilo 37 tekmovalcev. Prodajali so izdelke iz prodajnega programa Top Shop Studia Moderna, družbe Neckermann.si, izobraževalni DVD o direktni pošti podjetja Lisac & Lisac in pisali sponzorirane novosti za spletni iskalnik Najdi.si. Na prvenstvu, ki poteka po turnirskem sistemu, se je pomerilo 32 najuspešnejših.

 


Več interneta in telemarketinga

Po napovedi Aleša Lisca bodo naloge tekmovalcev podobne kot lani in predlani. "Malo več bo interneta in telemarketinga - skratka medijev, kjer rezultate dobimo zelo hitro. Manj bo tiskane direktne pošte. Vse zato, da bo tekmovanje potekalo hitreje," je dodal.

Novega slovenskega prvaka ali prvakinjo v neposrednem trženju bomo dobili v začetku junija. Doslej je laskavi naziv obakrat šel v ženske roke. Prvič ga je osvojila Polona Kisovec iz Studia Moderna , zdaj je zaposlena v GBD Skupini, drugič pa računovodkinja Barbara Kraševec.

Vir in informacije: Finance, 21.1.2009, www.finance.si, Avtor: Sabina Petrov
 

sorodni članki