Turistična destinacija Slovenija med najprestižnejšimi slovenskimi znamkami
V sredo, 28. januarja, je na Ljubljanskem gradu potekala slavnostna podelitev Superbrands 2008. Družbi najboljših blagovnih znamk se je tokrat pridružila tudi turistična destinacija Slovenija. Nagrado je prevzel direktor Slovenske turistične organizacije mag. Dimitrij Piciga.
Mednarodna organizacija Superbrands je edina globalna in neodvisna avtoriteta na področju brandinga. Prisotna je v več kot 73 državah po vsem svetu, od leta 2006 pa tudi v Sloveniji. Kot organizacija, ki temelji na identifikaciji in imenovanju izjemnih blagovnih znamk, analizira uspehe posameznih blagovnih znamk na vseh pomembnih svetovnih trgih ter tako prepoznava tiste, ki so uspešnejše od konkurence. V desetletnem obdobju je postal Superbrands priznano merilo uspeha posamezne blagovne znamke, medtem ko je sama organizacija prepoznana kot globalna avtoriteta na področju brandinga.
Najboljše blagovne znamke izbira strokovni svet, sestavljen iz poslovnih in marketinških strokovnjakov, agencij ter predstavnikov medijev, ki ocenjujejo blagovne znamke na podlagi štirih meril - kakovost, zanesljivost, čustveni naboj in drugačnost.
Turistična destinacija Slovenija je nagrado Superbrands letos pridobila prvič, v kategoriji turističnih destinacij pa se ji je z nazivom Superbrand pridružila tudi turistična destinacija Ljubljana.
Uvrstitev blagovne znamke Turistična destinacija Slovenija med najbolj uspešne je za Slovensko turistično organizacijo veliko priznanje, saj velik del aktivnosti posvečamo prav promociji Slovenije ter s tem obenem promoviramo in gradimo blagovno znamko naše države. Slednje bo naša obveza tudi v prihodnje, nagrada Superbrands pa bo le še dodaten element, s katerim se bomo predstavljali tako na domačem kot na tujih trgih.
Vir: Slovenska turistična organizacija