| 

Postal sem podjetnik

O družbeni odgovornosti podjetij v času krize

O družbeni odgovornosti podjetij v času krize

(Ljubljana, 13. januar 2009) Trgovinska zbornica Slovenije (TZS) in Zbornica za odnose z javnostmi (ZOJ) sta z namenom obeležitve skupne Sekcije za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi organizirali prvi Forum in okroglo mizo z osrednjo temo družbene odgovornosti podjetij v času krize. Na dogodku, ki se ga je udeležilo okrog 100 predstavnikov slovenskih podjetij, so spregovorili ugledni strokovnjaki s področja komuniciranja in družbene odgovornosti podjetij. Osnovna ugotovitev današnjega dogodka je, da se podjetja sama odločajo ali bodo družbeno odgovorna ali ne, dejstvo pa je, da sta dobro in odgovorno poslovanje povezana v vseh razmerah, v času krize pa je takšno delovanje še toliko bolj potrebno.

Na forumu so predavatelji predstavili ukrepe, ki naj jih podjetja uvajajo, še posebno v kriznem obdobju, z namenom vzdrževanja odnosov z zaposlenimi, odnosov s poslovnim okoljem in širšo družbo. Mitja Blagajac iz SPEM Komunikacijske skupine je spregovoril o upravljanju ugleda kot magnetu za deležnike ter strateškem komuniciranju v času krize, mag. Barbara Žaucer iz Fakultete za družbene vede je predstavila primere družbeno odgovornih podjetij in kako naj podjetja načrtujejo aktivnosti na področju DOP, mag. Barbara Stegel iz Mercatorja in mag. Rok Istenič iz Merkurja pa sta predstavila model družbene odgovornosti znotraj svojih podjetjih. Poleg predavanj je potekala tud okrogla miza o kritičnih vidikih družbene odgovornosti podjetij, izzivi in kreativne poslovne rešitve v času sprememb, kjer sta poleg predavateljev spregovorila še Peter Frankl iz Financ ter dr. Danica Purg iz Poslovne šole Bled. Pojasnila sta svoj pogled na percepcijo krize v medijih ter na vlogo voditelja v času krize.

Sekcija za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi je bila ustanovljena v decembru lanskega leta z namenom razvoja stroke ter izmenjave izkušenj iz različnih disciplin. »Cilj sekcije še posebno v letošnjem letu, ko je komuniciranje ključnega pomena v času krize, je iskanje priložnosti za podjetja, ki želijo biti boljša. Časi, ko so bila podjetja razumljena le kot ekonomski subjekt s ciljem ustvarjati dobiček so že zdavnaj mimo,« je poudarila Mariča Lah, izvršna direktorica Trgovinske zbornice Slovenije. Gordana Drecun Mithans, generalna sekretarka Zbornice za odnose z javnostmi pa je k temu dodala, »Spodbujanje družbene odgovornosti do vseh deležnikov gradi ugled in s tem sposobnost preživetja na dolgi rok, zato želimo s sekcijo dvigovati standarde dela tudi znotraj podjetij, ki jim komuniciranje ni primarna dejavnost..« Upravni odbor in statut novoustanovljene sekcije bo izvoljen na jutrišnji 1. seji članov obeh zbornic.

Vir in dodatne informacije: www.tzslo.si; Maja Rečnik, Sekcija za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi, Božena Drnovšek, TZS

Trgovinska zbornica Slovenije je samostojno in nepridobitno združenje, ki skrbi za kakovosten razvoj in uspešnost trgovinske dejavnosti na področju Slovenije in združuje preko 6.700 članov. (www.tzslo.si)

Zbornica za odnose z javnostmi združuje podjetja in samostojne podjetnike na področju odnosov z javnostmi v Sloveniji. Njen osnovni cilj je večanje verodostojnosti stroke in uveljavljanje standardov kakovosti dela agencij. (www.zoj.si)

sorodni članki