| 

Postal sem podjetnik

Prepovedano na delovnem mestu

Prepovedano na delovnem mestu

Lahko bi rekli, da smo srečni, v kolikor v službi delamo s sodelavcem ali sodelavko, ki je bolj »tihe sorte«. Kajti lahko bi imeli tudi to smolo, da sedimo ob klepetavi sodelavki ali sodelavcu, ki nikoli ne utihne. Če to želimo ali ne, izvemo vse o njenih/njegovih otrocih, o slabih odnosih s starši, o tečni teti in nemogočih sosedih ter tako dalje. Razlog za to je nedvomno v času, ki ga preživimo na delovnem mestu skupaj s sodelavci. Prav za prav, če gledamo časovno, največ svojega časa v budnem stanju preživimo ravno s sodelavci. Zato nekateri težko postavijo mejo med službenimi in zasebnimi zadevami oziroma se ta meja s časom zabriše in odnosi med sodelavci postanejo preveč prijateljski, kar vodi v kaotične in neurejene poslovne odnose.

Zato si oglejmo nekaj takšnih neprimernih izjav, dejanj in tematik za razpravljanje na delovnem mestu.

1. Izjava: »To ni moje delo.«
Morda res To ni vaše delo, vendar pretehtajte situacijo, v kateri ste in kdaj boste zavrnili neko delo. Četudi neko delo ne sodi v vaše delovne obveznosti, za katere ste sklenili pogodbo o zaposlitvi, se z izpolnitvijo tega dela mogoče obeta napredovanje, saj boste izpolnili pričakovanja in zaupanja osebe, ki vam je delo dodelila.

2. Izjava: »V veselje mi bo, če vam lahko pomagam!«, ob tem pa se hinavsko nasmehnete.
Bodite iskreni! Vedno. Če ste preveč zaposleni, če se vam preprosto ne ljubi pomagati … iz kateregakoli razloga pač ne želite ali ne morete pomagati, je bolje da to poveste naravnost, kot da se kasneje pritožujete po celem podjetju, da ste bili izkoriščeni in da v bistvu sploh niste želeli pomagati.

3. »Nikomur ne povej, da sem ti to jaz povedal-a!«
Ste pa opravljivec in pol! Ohranite svoje dostojanstvo in ne širite zgodbic, ki niso resnične, niso preverjene ali niso za vsaka ušesa. Do drugih se obnašajte tako, kot si želite, da se drugi obnašajo do vas!

4. »Še nikoli nisem dobil-a povišice!«
Če želite impresionirati svojega šefa, ko razpravljata o vaših dosežkih in uspehih, nikoli pogovora ne pričnite s tem stavkom. Z njim dajate vtis, da vam je le do denarja!

5. »Tako sem naveličan-a delati tukaj!«
Ne širite negativne energije. Če vam je zares tako težko in naporno delati v tej službi, si poiščite novo!

6. Razpravljanje o bolezenih, bolečinah in drugih vaših zdravstvenih tegobah.
Nikogar zares ne zanima, da imate še eno kurje oko na stopalu! Bodite obzirni in takšne ter podobne novice prihranite za zdravnika.

7. Razpravljanje o poltiki, verski pripadnosti …
Verjetno dodaten komentar ni potreben. To pač niso teme za na delovno mesto.

8. Hvalisanje o pijančevanju in žuriranju v pretekli noči.
Verjetno so posledice vidne tudi na vašem obrazu. Če skušate posledice pretekle noči skriti z make-upom ali sončnimi očali, potem zares ni potrebno hvalisanje na ves glas, kako ste spili najmanj 6 kozarcev vina, pa ste kljub temu nekako prišofirali domov, čeprav se tega ne spomnite!

9. »Za to pa nimam časa!«
Vsako delo je pomembno. Zato dela ne rangiratje v naprej, pač pa vprašajte šefa, kaj je prioriteta preden delo zavrnete.

10. »Šefu sem za rojstni dan kupil-a uro za 1000 €.«
Četudi je to res, obdržite zase. Delovno mesto ni prostor in sodelavci niso publika za razkrivanje vašega življenjskega stila in načina življenja izven službenih zidov. Če vaš partner zasluži veliko in si lahko privoščite več kot sami zaslužite, medtem ko vaši sodelavci s svojo plačo komaj plačajo položnice, ker so njihovi življenjski partnerji brezposelni, so takšne izjave in podobno hvalisanje provokativne in nepotrebne!

Povzeto po www.msn.com - 10 Worst Things to Say at Work, By Rachel Zupek, CareerBuilder.com writer

sorodni članki