Ni zime za Audi
AUDI AG: leta 2008 prvič prodali več kot milijon vozil. Družba zabeležila 13. rekordno leto zapored. Skupna prodaja večja za 4,1 odstotka. K porastu prodaje prispevalo 12 novih modelov. Audijev šef Stadler: „Želimo, da Audi postane najbolj privlačna prestižna znamka na svetu.“
Ingolstadt (Nemčija) – Družba AUDI AG je leta 2008 prvič v svoji zgodovini dosegla napovedano prodajo milijon vozil. Na vseh svetovnih trgih skupaj je bilo prodanih okoli 1.003.400 Audijevih avtomobilov, kar pomeni, da se je prodaja v primerjavi s predhodnim letom povečala za 4,1 odstotka (2007: 964.151). Decembra so se prodajne številke zaradi uvedbe novega modela Audi Q5 in uspešno pomlajene družine modelov A4 dvignile še za 17,4 odstotka glede na predhodni mesec, tako da je bilo prodanih okoli 82.800 vozil (2007: 70.523).
„To že 13. rekordno leto zapored je uspeh, ki ga je dosegla celotna Audijeva ekipa. Vsem bi se v imenu upravnega odbora rad zahvalil za vloženi trud,“ je dejal Rupert Stadler, predsednik uprave AUDI AG. „Na teh močnih temeljih bomo gradili tudi v napornem letu 2009. Naši dolgoročni cilji so ambiciozni: želimo, da Audi postane najbolj privlačna prestižna znamka na svetu.“
V preteklem letu so v ingolstadtski družbi na trg pripeljali 12 modelskih novosti. Tako se Audi lahko pohvali z najmlajšo modelsko paleto v segmentu prestižnih znamk. Najpomembnejše novosti so bile Audi A4 limuzina, ki so jo v Evropi začeli prodajati že novembra 2007, Audi A4 Avant, ki je na trg prišel aprila, prenovljena Audi A3 in Audi A6 ter povsem novi Audi Q5. Peter Schwarzenbauer, član uprave za marketing in prodajo v družbi AUDI AG: „Naša modelska ofenziva se bo nadaljevala v skladu z načrti. Tudi v letu 2009 bomo našim kupcem ponudili celo vrsto novih modelov.“
Audi je porast prodaje zabeležil predvsem na evropskih trgih in tudi v regiji Azija–Pacifik. Prodajne številke v Zahodni Evropi so decembra znašale okoli 53.900 vozil, kar je za 22,7 odstotka več kot decembra 2007 (2007: 43.969). V celotnem letu 2008 je Audi na teh trgih prodal okoli 667.000 avtomobilov, tj. 2,5 odstotka več kot v predhodnem letu (2007: 650.407). Ti izvrstni prodajni rezultati so Audiju prinesli tudi rekordne tržne deleže v Zahodni Evropi in Nemčiji.
V regiji Azija–Pacifik je Audi decembra prodal okoli 14.000 novih vozil; to predstavlja porast prodaje v višini 15,6 odstotka (2007: 12.097). V celotnem letu je bilo tam prodanih 155.100 Audijevih vozil, kar je za 15,6 odstotka več kot v letu 2007.
V ZDA, ki za ingolstadtskega proizvajalca avtomobilov predstavljajo tretji največji izvozni trg, je bilo v letu 2008 prodanih 87.760 Audijevih avtomobilov; s tem so bile prodajne številke za 6,1 odstotka nižje od rezultatov v letu 2007 (2007: 93.506). Decembra je bilo tam prodanih 7.712 Audijev, kar je 9,3 odstotka manj kot leto poprej (2007: 8.504).
Družba AUDI AG je leta 2008 prodala skupno 1.003.400 avtomobilov in s tem že 13. leto zapored dosegla rekordni rezultat. Audijeve proizvodne lokacije so Ingolstadt in Neckarsulm (Nemčija), Györ (Madžarska), Changchun (Kitajska) in Bruselj (Belgija). Konec leta 2007 je stekla proizvodnja Audija A6 in v začetku oktobra 2008 Audija A4 v mestu Aurangabad v Indiji. Podjetje je prisotno v več kot 100 državah širom po svetu. 100-odstotni hčerinski družbi Audija AG sta med drugim Automobili Lamborghini Holding S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Italija) in quattro GmbH (Neckarsulm/Nemčija). Audi danes širom po svetu zaposluje okoli 57.000 ljudi, od tega 45.000 v Nemčiji. Da bi si dolgoročno zagotovil „prednost v tehniki“, vsako leto investira več kot € 2 mrd. Do leta 2015 bo Audi število svojih modelov povečal na 40. Znamka AUDI bo leta 2009 stara 100 let. 16. julija 1909 je August Horch ustanovil podjetje v nemškem Zwickauu in ga poimenoval AUDI, kar je latinski prevod njegovega priimka Horch (slov. prisluhni, poslušaj).
Vse rezultate poslovnega leta 2008 bo AUDI AG objavil na letni tiskovni konferenci 10. marca 2009 v Ingolstadtu (Nemčija).