| 

Postal sem podjetnik

Kako povečati pričakovanja od zaposlenih?

Kako povečati pričakovanja od zaposlenih?

Predstavljamo vam 7 načinov, kako vzpodbuditi učinkovitost pri zaposlenih in povečati pričakovanja od njih samih. Kako pa je z negativim vzdušjem in kako ga preprečiti? Izogibajte se enostavne besede "ne".

Vrhunska kadrovska strokovnjakinja Susan M. Heathfield predlaga 7 načinov, ki lahko spodbujajo pozitivna, močna samopričakovanja pri zaposlenih v vaši ekipi.

1. Dodelite jim več nalog, ki bodo za njih predstavljali vse večje izzive. Pri tem poskrbite, da bodo zaposleni uspešno zaključili svoje naloge na vsaki ravni preden gredo na višjo raven.

2. Omogočite svojim zaposlenim da sodelujejo v potencialno uspešnih projektih , ki jim bo prineslo stalen napredek na delovnem mestu.

3. Svojim članom zagotovite coaching, ki bi se osredotočal na dobre lastnosti in spodobnosti, kaj zmore zaposleni in ne na njegove šibke točke.

4. Dajte jim možnost za priložnosti, ki bi reflektirale, kaj zaposlenega zanima, v čem bi se rad še izpopolnjeval in nadalje izobraževal.

5. Določite uspešen starejši kader, ki bi imeli mentorsko vlogo v svoji ekipi.

6. Obdržite pozitivne verbalne interakcije s člani svoje ekipe in stalno komunicirajte z njimi v trdni veri za vsakega zaposlenega posebej, da zmore opravljati svoje delo. Poskušajte imeti pozitiven in razvojno naravnan feedback, kjer je možno.

7. Poskrbite za to, da bodo vaši zaposleni dobivali sporočila s strani nadrejenih. Ne »obirajte« svojih zaposlenih vpričo drugih zaposlenih, saj tako zelo pomembno vpliva na oblikovanje mnenj in stališč posameznikov.

Negativnost na delovnem mestu? Dokazano je, da negativna atmosfera slabo vpliva na produktivnost in počutje ljudi na delovnem mestu. Ponujamo vam nekaj malih nasvetov, kako preprečiti to slabo slabo klimo ali jo vsaj olajšati. Začnimo z enostavno formulo, ki vzpodbuja pozitivno mišljenje kot so »kaj je pozitivnega pri tem« ali »kaj lahko sam spremenim«. Že sam izbira pravilnih besed lahko izboljša atmosfero, zato se izogibajte besedam kot so »ne« ali »ne maram« in namesto njih lahko uporabite glagole »spremeniti«, »marati«, »učiti« ki delujejo proaktivno in dajejo možnost spodbujanja novih idej. Strokovnjaki so namreč mnenja, da imajo te besedo veliko moč pri izboljšanju delovne klime, če jih  redno in vsak dan uporabljamo.

vir: Verlag Dashöfer, založba, d.o.o.

 

sorodni članki