| 

Posel in moda

Kako zapravljamo čas v službi?

Kako zapravljamo čas v službi?

Raziskava podjetij AOL in Salary.com je pokazala, da povprečen ameriški delavec vsak dan porabi 2,09 ure za opravke, ki se ne tičejo njihovega dela. V to pa še ni vključen odmor za malico. Številka je kar dvakrat večja, kot so pričakovali delodajalci. Stroške zapravljenega in plačanega časa pri AOL-u ocenjujejo na 759 milijard dolarjev.

Zaposleni čas najraje zapravljajo za:

  • uporabo interneta,
  • klepetanje s sodelavci,
  • zanimivo pa je tudi to, da je med zaposlenimi kar nekaj takih, ki v službi opravljajo tudi svoj osebni posel.

Tudi po neki drugi raziskavi največ zaposlenih najraje svoj delovni čas zapravlja za brskanje po spletnih straneh, sledi klepetanje, opravljanje osebnih poslov, telefoniranje in osebni opravki zunaj podjetja. Zato nekateri strokovnjaki večjim delodajalcem svetujejo, naj se tratenju službenega časa izognejo tako, da delavcem omogočijo čim več storitev, kot so otroško varstvo, pranje perila in podobno, organizirano znotraj podjetja. Take ugodnosti seveda niso poceni, a so včasih cenejše, kot je jih delavci opravljajo v svojem delovnem času

Vir: Revija Podjetnik / november 2008 - Kdo je gospodar vašega časa, Mirjana Mladič, Jure Legvart

sorodni članki