Samostojni podjetniki zadovoljni z VEM storitvam
Raziskava na vstopnih mestih VEM (Vse na Enem Mestu za samostojne podjetnike) kaže na zadovoljstvo strank s storitvami vstopnih mest VEM za gospodarske družbe. Na podlagi 426 zbranih vprašalnikov v letošnjem maju in juniju je bilo ugotovljeno, da so podjetja s storitvami vstopnih mest VEM zelo zadovoljna.
Rezultati analize kažejo, da je večina uporabnikov zadovoljna z informacijami dobljenimi na vstopnih mestih VEM. Ustreznost informiranja je bila ocenjena z 4,5 (od pet možnih), kar je po mnenju Ministrstva za javno upravo glede na zahtevnost dela in kratek čas od produkcije sistema zelo vzpodbudno.
Splošna ocena dela točk VEM je ocenjena s povprečno oceno 4,6, in sicer pri točkah VEM znaša 4,7, medtem ko je delo notarjev ocenjeno s povprečno oceno 4,3. Upravne enote so bile pri kriteriju prijaznosti ocenjene s povprečno oceno 5,0.
Na podlagi rezultatov v tabeli 6 ugotovimo, da 80,1% strank pozna možnost uporabe portala e-VEM za podjetje. Vendar pa malce manj kot polovica strank (48,2%) raje vidi, da jih informira referent.
Nizka razpoznavnost e-VEM
Spletna aplikacija e-VEM, ki omogoča ustanovitev podjetja prek spleta se ni izkazala za precej razpoznavno razpoznavna. Nizko prepoznavnost storitev e-VEM nameravajo dvigniti s promocijsko akcijo. Ta predvideva izdelavo zloženk, ki bodo v 5 različicah dostopne na vstopnih mestih VEM ter na ostalih ustanovah (ZZZS, ZRSZ). Eden izmed sklopov razpisanih promocijskih izdelkov je tudi oglaševanje na avtobusih v Ljubljani, Kranju, Mariboru, Novem mestu, Kopru, Murski Soboti, Celju, oglaševanje na TV in v tiskanih medijih. Letošnjo jesen načrtujejo tudi grafično prenovo portala, tako da bo le-ta uporabnikom bolj prijazen.
80,1 odstotka strank sicer pozna možnost uporabe portala e-VEM za podjetje, vendar pa malce manj kot polovica strank (48,2 odstotka) raje vidi, da jih informira referent.