Internet pomembnejši od televizije
Raziskava Break Media kaže, da bi se 69 % moških v ZDA starosti od 18 do 34 let raje odpovedalo televiziji kot internetu. Televizijo ima raje 31 % anketirancev. Še več, 26 % jih raje brskalo po spletu kot imelo spolne odnose.
Polovica moških v omenjeni starostni skupini na teden preživi vsaj 22 ur na spletu, skoraj polovica jih je že opravila spletni nakup potem, ko izdelek videli v spletnem oglasu. Spletne oglase jih opazi okoli 60 %. Tretjini anketirancem so všeč oglasi, ki ponujajo bodisi igranje iger bodisi sodelovanje v tekmovanju. Najbolj priljubljena oblika zabave te starostne skupine na spletu je gledanje zabavnih video vsebin.
Ocene eMarketerja kažejo, da bo bo letos na spletu porabljenih skoraj 9 % oglaševalskih proračunov v ZDA (na televizijo odpade okoli 60 %).
Raziskava je potekala v ZDA med 500 moškimi, ki internet uporabljajo vsaj enkrat na mesec.
Vir: RiS; MediaPost Publications