| 

Poslovne priložnosti

Tržniki bodo še vedno veliko vlagali v splet

Tržniki bodo še vedno veliko vlagali v splet

Tržniki so za svojo dejavnost morda res nekoliko omejili porabo finančnih sredstev, vendar pa raziskava organizacije Epsilon kaže, da se poraba sredstev za digitalno oglaševanje še vedno veča, piše BizReport.

65 % tržnikov pravi, da bodo prihodnje leto skupno porabo oglaševanja omejili, kljub temu pa bodo v digitalni oziroma interaktivni segment vložili več. Razlogov za to je več, eden poglavitnih pa je, da so možnosti ciljanja boljše, prav tako pa je samo kampanjo lažje spreminjati glede na odzive potrošnikov. Najbolj iskano področje oglaševanja bodo zagotovo spletna socialna omrežja, saj se za njihovo uporabo še vedno odloča veliko število uporabnikov interneta.

Za blagovne znamke bodo posebej pomembni spletni dnevniki, ki lahko pomembno vplivajo na oglaševalsko kampanjo.

Vir: RiS; Knight, Kristina. Epsilon: Ad budgets shrinking, but still going digital. BizReport, 6.10.2008

sorodni članki