| 

Postal sem podjetnik

Marketing na Hrvaškem

Marketing na Hrvaškem

Zanimiv marketinški pristop pri naših južnih sosedih ali zgolj provokacija strank in konkurence?

Prvič sem videl malo starejši kombi v lanskem letu na katerem je pisalo: "danas ne radim" ( danes ne delam ). Moj prvi pomislek je bil, da možakar uživa privilegij edinega serviserja v marini in si tako reklamo pač lahko privošči. Če ga potrebuješ ob nepravem času, te zgolj pošlje na ogled kombija in inovativnega slogana.
V letošnjem letu sem bil presenečen nad popolnoma novim vozilom in dopolnjenim sloganom: "danas ne radim a ni sutra" ( danes ne delam in tudi jutri ne ).
No, kakorkoli možakar je v pogonu tudi ob sobotah in sploh ne daje znakov arogance in lenobe. Prav nasprotno! Po krajšem vohunjenju mi je kar nekaj njegovih strank povedalo, da je zelo zanesljiv, korekten in nadvse prijazen.
Moj dvom je bil torej neutemeljen. Ne vem, ali je slogan plod statističnih raziskav ali pa mogoče le hec v prijetnem okolju in med sodelavci v marini. Verjamem pa, da v Sloveniji kakšnega pretiranega navdušenja pri strankah ne bi aktiviral.

Gašper G.






sorodni članki