Kupujem Slovensko
V ponedeljek, 29. septembra ob 18h uri vabljeni v Slovensko gospodarsko zbornico na Dimičevi 13 v Ljubljani na redno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije na temo: Kupujem slovensko.
V uvodu bo predsednica DMS dr. Maja Makovec Brenčič podala pogled o pomenu in izbiri teme Kupujem slovensko. Sledil bo pogovor, ki ga bo vodila doc. dr. Tanja Dmitrović z Ekonomske fakultete v Ljubljani. V njem bodo sodelovali:
- Mojca Avšič, direktorica sektorja za strateški marketing, Mercator,
- Rok Sunko iz raziskovalne hiše Valicon, ki bo predstavil raziskave etnocentrizma,
- dr. Tatjana Zagorc, direktorica Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij (ZKŽP),
- mag. Iztok Bricl, predsednik uprave Žita in
- mag. Dejan Židan, predsednik uprave Panvita.
Na srečanju bo prisoten tudi predstavnik Direkte, Aljaž Seliškar, direktor projektov agencije Directa, ki je soorganizator akcije Kupujem slovensko.
Pobudo za kampanjo Kupujem slovensko so podali predstavniki živilske dejavnosti z namenom, da se zavarujejo na slovenskem trgu in povečajo nakup živil slovenskih proizvajalcev. V akcijo se je vključilo osem večjih živilskih podjetij in predstavniki ZKŽP pri Gospodarski zbornici Slovenija. Oznako kampanje slovenski proizvajalci postopoma vključujejo na svoje izdelke, znak lahko vidimo npr. na obcestnih plakatih podjetja Gea Oljarica, na embalaži Jate Emone in Panvite itd.
Živilci se zgledujejo po primerih iz Avstrije, kjer ‘AMA – Oesterreichisches Qualitats Siegel' teče že 11 let ter in Hrvaške, ki budi porabniški patriotizem s kampanjo 'Budimo Kroativni – proizvodimo i kupujmo hrvatsko'.
Akcija Kupujem slovensko je v javnosti naletela na različne odzive, tako pozitivne kot negativne, odpira pa vrsto vprašanj, komentarjev in predlogov, ki so jih podajali tudi člani upravnega odbora DMS, npr.:
- kaj sploh pomeni slovensko poreklo,
- kaj pomenijo takšni pozivi za konkurenčnost gospodarstva,
- argumenti, zakaj kupovati domače,
- v čem je to boljše,
- na kaj smo lahko upravičeno ponosni,
- kaj ima multiplikativne učinke in
- ostala, bolj z identiteto naše dežele povezana vprašanja ...
Zagotovo zanima tudi vas, zato bodite z nami, saj boste lahko sami vprašali in dobili neposredne odgovore na ta trženjsko zelo zanimiva vprašanja. Pogovor bomo nadaljevali ob prigrizku. Udeležba je brezplačna, število mest pa omejeno, zato je potrebna predhodna prijava na info@dmslo.si.
Vir: DMS Društvo za marketing Slovenije