Oglaševalski zvezdniki v Portorožu
Letošnji oglaševalski festival Zlati boben z veseljem in ponosom najavlja kar 45 imenitnih govorcev, ki se bodo zvrstili od 5. do 10. oktobrom.
-
Milka Pogliani, predsednica evropskega kreativnega sveta EMEA, izvršna kreativna direktorica, McCann Worldgroup, Italija;
-
Prasoon Joshi, izvršni predsednik in regionalni kreativni direktor za južno in vzhodno Azijo, McCann Erickson, Indija;
-
Adrian Botan, regionalni kreativni direktor za Srednjo in Vzhodno Evropo, McCann Erickson
bodo govorili o OGLAŠEVALSKEM EROSU
-
John Hunt, svetovni kreativni direktor, TBWA\ Worldwide;
-
Erik Vervroegen, kreativni direktor, TBWA Pariz;
-
Stefan Schmidt, vodilni kreativni direktor, TBWA\ Nemčija;
-
Kurt Georg Dieckert, vodilni kreativni direktor, TBWA\ Nemčija in predsednik žirije za oblikovanje & umetniško vodenje;
-
Jan Macken, izvršni kreativni direktor, TBWA\ Bruselj;
-
Mark Tungate, avtor knjige Oglasni svet, novinar in kolumnist
bodo razpravljali KAKO ŽIVETI V SVETU MEDIJSKE UMETNOSTI
-
Pietro Leone, regionalni direktor, Grey Group, Srednja in Vzhodna Evropa, Italija in Turčija;
-
John A. Lynn, direktor in izvršni direktor, Grey Group, Španija;
-
Francesco Emiliani, izvršni kreativni direktor, Grey Milano;
-
Claudiu Dobrita, kreativni direktor, Grey Bukarešta
bodo razmišljali ali naj gremo ali ne NAZAJ V PRIHODNOST
-
Richard Pinder, glavni direktor, Publicis Worldwide;
-
Bob Moore, glavni kreativni direktor, Publicis ZDA;
-
Paul Kemp-Robertson, urednik prestižne revije Contagious;
-
Carter Murray, glavni direktor trženja, Publicis Worldwide;
-
Paul Marsden, samostojni tržni raziskovalec in direktor agencije clickadvisor.com
bodo poskusili osvetliti usodno vprašanje ALI JE ŽIVLJENJE PO SMRTI?
-
John Ellis, fizik, najodgovornejši znanstvenik v raziskovalnem centru CERN v Ženevi, kjer so v septembru zagnali največji znanstveni eksperiment doslej: simulacijo velikega poka, v katerem naj bi nastalo vesolje;
v predavanju z naslovom: IDEJE NA MEJI VESOLJA IN IMAGINACIJE
-
Bob Moore, glavni kreativni direktor, Publicis ZDA;
-
Per Pedersen, kreativni direktor, Uncle Grey, Danska;
-
Christophe Cauvy, regionalni digitalni direktor, EMEA McCann WorldGroup, Velika Britanija;
-
Serge Fenenko, direktor, Novocortex, Nizozemska;
-
Steve Davies, izvršni direktor, Advertising Producers Association;
-
Kurt Georg Dieckert, glavni kreativni direktor in član uprave, TBWA, Nemčija;
-
Julian Boulding, predsednik thenetworkone
bodo na Predsedniški tribuni, ki jo bo vodil Michael Conrad, predsednik berlinske šole kreativnega vodenja govorili o svojem profesionalnem kredu in letošnji izkušnji v tekmovalni konkurenci.
-
Melanie Varley, izvršna direktorica, EMEA, Mediaegde:CIA;
-
Zoran Savin, partner Sonce.net, podpredsednik IAB Europe;
-
Katarina Škoberne, soustanoviteljica Open.Ad;
-
Daniela Krautsack, ustanoviteljica Cows in Jackets;
-
Karl Pachner, izvršni direktor, ORF Online and Teletext GmbH & Co KG;
-
Ami Hasan, ustanovitelj, predsednik in kreativni direktor, hasan & partners
bodo predstavili NOVE IGRE V MEDIJSKEM PROSTORU
-
Ian Clarke, izvršni director, Omnicon Media Group CEE;
-
Damian Blackden, predsednik OMD Digital Media Group EMEA;
-
Damian Burns, vodja odnosov z agencijami EMEA, Google;
-
Jakob Nielsen, regionalni direktor za Zahodno Evropo, Microsoft;
-
Blake Chandlee, komercialni direktor Facebook in govorci iz Vodafona
-
Jeremy Makin, mednarodni direktor razvoja, Mobile Advertising;
-
Tomas Matl, medijske rešitve, Vodafone Češka,
-
Tamas Banyai, vodja razvoja, Madžarska;
-
-
Ralf Langwost, izvršni director, Idea Management
NOVE ZVEZDE V MEDIJSKEM PROSTORU
In za povrh
Donald Gunn s tradicionalno predpremiero bele knjige svetovnega oglaševanja.
The Gunn Report 2008.
Vir: Golden drum 2008