Prvi Caddy s štirikolesnim pogonom
Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je ponudbi svojega izjemno uspešnega modela Caddy dodala novo izvedbo – Caddy 4MOTION, ki ga bodo svetovni javnosti premierno predstavili na mednarodni razstavi gospodarskih vozil v Hannovru. Ta vsestranski mali dostavnik je tako prvič na voljo s štirikolesnim pogonom. Za porazdelitev pogonske moči skrbi elektronsko uravnavana sklopka haldex najnovejše generacije.
Pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila so Caddy 4MOTION v primerjavi z izvedbo s pogonom spredaj spremenili v številnih točkah in vanj vgradili nove tehnične elemente: poleg elektronsko uravnavane sklopke haldex 4. generacije še kardansko gred, izpušni sistem, ki je prilagojen diferencialu zadnje preme in kardanski gredi, na novo zasnovan rezervoar za gorivo in ojačitve zadnjega vzdolžnega karoserijskega nosilca. Za Caddy 4MOTION so optimalno prilagojeni tudi 6-stopenjski ročni menjalnik, speljevalna asistenca in serijski elektronski stabilizacijski program. Sprednja prema je v celoti prevzeta iz Caddyja s pogonom na sprednji kolesi, na togi zadnji premi pa so bile potrebne obsežne prilagoditve za štirikolesni pogon.
Ponudba serijske opreme za Caddy 4MOTION med drugim vključuje termoizolacijsko zasteklitev, 15-colska platišča s pnevmatikami 195/65 R 15, centralno zaklepanje in zadnja drsna vrata na desni strani (pri izvedbi Life tudi na levi strani). Za doplačilo so na voljo tudi zadnja dvižna ali krilna vrata.
Caddy 4MOTION poganja varčni 1,9-litrski 4-valjni motor TDI z močjo 77 kW (105 KM), ki je serijsko opremljen s filtrom za trdne delce (DPF) in se uvršča v emisijski razred EU4. Rezultat kombinacije tehnologij TDI, DPF in 4MOTION je za tovrstno vozilo zelo majhna emisija C02: 172 g/km (furgonu), 176 g/km (kombi in Life). Caddy 4MOTION se lahko pohvali tudi z ustrezno majhno porabo dizelskega goriva: 6,6 l (furgon) oz. 6,7 l (kombi in Life). Caddy 4MOTION doseže najvišjo hitrost 164 km/h.
Vir: Porsche Slovenija
Pri znamki Volkswagen Gospodarska vozila so Caddy 4MOTION v primerjavi z izvedbo s pogonom spredaj spremenili v številnih točkah in vanj vgradili nove tehnične elemente: poleg elektronsko uravnavane sklopke haldex 4. generacije še kardansko gred, izpušni sistem, ki je prilagojen diferencialu zadnje preme in kardanski gredi, na novo zasnovan rezervoar za gorivo in ojačitve zadnjega vzdolžnega karoserijskega nosilca. Za Caddy 4MOTION so optimalno prilagojeni tudi 6-stopenjski ročni menjalnik, speljevalna asistenca in serijski elektronski stabilizacijski program. Sprednja prema je v celoti prevzeta iz Caddyja s pogonom na sprednji kolesi, na togi zadnji premi pa so bile potrebne obsežne prilagoditve za štirikolesni pogon.
Ponudba serijske opreme za Caddy 4MOTION med drugim vključuje termoizolacijsko zasteklitev, 15-colska platišča s pnevmatikami 195/65 R 15, centralno zaklepanje in zadnja drsna vrata na desni strani (pri izvedbi Life tudi na levi strani). Za doplačilo so na voljo tudi zadnja dvižna ali krilna vrata.
Caddy 4MOTION poganja varčni 1,9-litrski 4-valjni motor TDI z močjo 77 kW (105 KM), ki je serijsko opremljen s filtrom za trdne delce (DPF) in se uvršča v emisijski razred EU4. Rezultat kombinacije tehnologij TDI, DPF in 4MOTION je za tovrstno vozilo zelo majhna emisija C02: 172 g/km (furgonu), 176 g/km (kombi in Life). Caddy 4MOTION se lahko pohvali tudi z ustrezno majhno porabo dizelskega goriva: 6,6 l (furgon) oz. 6,7 l (kombi in Life). Caddy 4MOTION doseže najvišjo hitrost 164 km/h.
Vir: Porsche Slovenija