Cayenne S Transsyberia
Stuttgart. Družba Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, je športnemu uspehu serije Cayenne izrazila priznanje s posebno izvedbo modela. Na začetku leta 2009 v prodajne salone namreč prihaja novi Cayenne S Transsyberia.
Ime Transsyberia se nanaša na medcelinski rallye, ki poteka od ruskega glavnega mesta Moskva do 7.200 km oddaljenega mongolskega glavnega mesta Ulan Bator. Porsche je z modelom Cayenne to zahtevno orientacijsko terensko preizkušnjo prvič osvojil leta 2006. Leta 2007 je s Cayennom, podobnim serijskemu, a prilagojenim posebej za transibirski rallye, s trojno zmago dokazal svojo prevlado na izjemno zahtevnem terenu. Pred nekaj tedni pa Porsche ni zabeležil le svoje tretje skupne zmage na omenjeni dirki, temveč je osvojil kar prvih šest mest.
Na osnovi tega izjemnega uspeha so pri Porscheju za letošnji pariški avtomobilski salon (4.–19. oktober 2008) pripravili novi model Cayenne S Transsyberia za cestno in terensko vožnjo. Tako kot robustno dirkalno vozilo tudi cestna izvedba temelji na Cayennu S s 4,8-litrskim 8-valjnim sesalnim motorjem z direktnim vbrizgavanjem bencina. Vendar pa je novi Cayenne S Transsyberia opremljen z močnejšim motorjem, prevzetim iz Cayenna GTS, ki razvije moč 298 kW (405 KM) pri 6.500 1/min in katerega največji navor 500 Nm je na voljo pri 3.500 1/min.
V kombinaciji z osnim prenosom, ki je prav tako prevzet iz izvedbe GTS, a skrajšan za 15 % na 4,1:1, Cayennu S Transsyberia zagotavlja ustrezno izboljšane vozne lastnosti. Cayenne S Transsyberia s serijskim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 6,1 s, kar je 0,5 s manj kot Cayenne S. Še izraziteje pa se spremembe izražajo pri pospeševanju v posameznih prestavah – tako pri vsakodnevnih vožnjah kot tudi na tekmovanjih. Cayenne S Transsyberia s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom v 5. prestavi za pospešek 80–120 km/h potrebuje 6,6 s, kar je 2 s manj kot pri Cayennu S. Tudi glede najvišje hitrosti se Cayenne S Transsyberia lahko kosa z GTS, saj doseže 253 km/h. Seveda je kot dodatna oprema na voljo tudi 6-stopenjski avtomatski menjalnik Tiptronic S.
Športni značaj Cayenna S Transsyberia je poudarjen tako na optični kot tudi na akustični način. Serijski športni izpušni sistem z dvema dvodelnima izpušnima cevema skrbi za poln, prepoznaven zvok. Tudi oblika se spogleduje s športnim avtomobilizmom. Skupno so na voljo štirje privlačni barvni koncepti: poleg dinamične črno/oranžne in kristalno srebrne/oranžne kombinacije, značilne za rally vozila, tudi bolj diskretni kombinaciji črna/meteorsko siva kovinska in meteorsko siva kovinska/kristalno srebrna kovinska.
Vir: Porsche Slovenija d.o.o.
Ime Transsyberia se nanaša na medcelinski rallye, ki poteka od ruskega glavnega mesta Moskva do 7.200 km oddaljenega mongolskega glavnega mesta Ulan Bator. Porsche je z modelom Cayenne to zahtevno orientacijsko terensko preizkušnjo prvič osvojil leta 2006. Leta 2007 je s Cayennom, podobnim serijskemu, a prilagojenim posebej za transibirski rallye, s trojno zmago dokazal svojo prevlado na izjemno zahtevnem terenu. Pred nekaj tedni pa Porsche ni zabeležil le svoje tretje skupne zmage na omenjeni dirki, temveč je osvojil kar prvih šest mest.
Na osnovi tega izjemnega uspeha so pri Porscheju za letošnji pariški avtomobilski salon (4.–19. oktober 2008) pripravili novi model Cayenne S Transsyberia za cestno in terensko vožnjo. Tako kot robustno dirkalno vozilo tudi cestna izvedba temelji na Cayennu S s 4,8-litrskim 8-valjnim sesalnim motorjem z direktnim vbrizgavanjem bencina. Vendar pa je novi Cayenne S Transsyberia opremljen z močnejšim motorjem, prevzetim iz Cayenna GTS, ki razvije moč 298 kW (405 KM) pri 6.500 1/min in katerega največji navor 500 Nm je na voljo pri 3.500 1/min.
V kombinaciji z osnim prenosom, ki je prav tako prevzet iz izvedbe GTS, a skrajšan za 15 % na 4,1:1, Cayennu S Transsyberia zagotavlja ustrezno izboljšane vozne lastnosti. Cayenne S Transsyberia s serijskim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje 6,1 s, kar je 0,5 s manj kot Cayenne S. Še izraziteje pa se spremembe izražajo pri pospeševanju v posameznih prestavah – tako pri vsakodnevnih vožnjah kot tudi na tekmovanjih. Cayenne S Transsyberia s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom v 5. prestavi za pospešek 80–120 km/h potrebuje 6,6 s, kar je 2 s manj kot pri Cayennu S. Tudi glede najvišje hitrosti se Cayenne S Transsyberia lahko kosa z GTS, saj doseže 253 km/h. Seveda je kot dodatna oprema na voljo tudi 6-stopenjski avtomatski menjalnik Tiptronic S.
Športni značaj Cayenna S Transsyberia je poudarjen tako na optični kot tudi na akustični način. Serijski športni izpušni sistem z dvema dvodelnima izpušnima cevema skrbi za poln, prepoznaven zvok. Tudi oblika se spogleduje s športnim avtomobilizmom. Skupno so na voljo štirje privlačni barvni koncepti: poleg dinamične črno/oranžne in kristalno srebrne/oranžne kombinacije, značilne za rally vozila, tudi bolj diskretni kombinaciji črna/meteorsko siva kovinska in meteorsko siva kovinska/kristalno srebrna kovinska.