Audi razvija dirkalno različico modela R8
• Športni program za stranke: športni avtomobil s sredinskim motorjem
• Prvi nastopi na tekmovanjih v sezoni 2009
• Tovarniški voznik Frank Biela opravil krstno vožnjo
Ingolstadt – Audijev oddelek Audi Sport bo jeseni 2009 strankam prvič ponudil pravi dirkalnik – več kot 500-konjsko GT3-različico Audija R8, ki so jo načrtno razvili za uporabo s strani kupcev. Logistične in prostorske pogoje za izvajanje športnega programa za stranke bo AUDI AG v naslednjih mesecih ustvaril v Ingolstadtu, Neckarsulmu in Györu.
Ker pravilnik GT3 ne dovoljuje štirikolesnega pogona, je Audi R8 opremljen s pogonom na zadnji kolesni par, značilnim za vozila GT. Prenos moči poteka preko novo razvitega sekvenčnega 6-stopenjskega športnega menjalnika. Za podvozje se uporabljajo skoraj izključno enake komponente kot za serijsko različico vozila. Obsežna varnostna oprema zagotavlja maksimalno pasivno varnost. Spremenjeni sprednji del in velik usmernik zraka na zadku skrbita za dober stik s podlago, ki ga zahteva vožnja po dirkališču.
Audi R8, ki ima interno projektno oznako „R16“, so razvili pod vodstvom oddelka Audi Sport. Prvi prototip je sredi avgusta uspešno preizkusil tovarniški voznik Frank Biela.
Prve testne preizkušnje na različnih evropskih tekmovanjih so predvidene za sezono 2009. Jeseni naslednjega leta bo tudi stekla prodaja kupcem.
Vozila za stranke bodo v sodelovanju izdelovali Audi Sport, quattro GmbH – podjetje, ki je v Neckarsulmu odgovorno tudi za serijsko proizvodnjo cestne verzije Audija R8, in družba Audi Hungaria Motor Kft. iz madžarskega Györa.
„R8 je prvi serijski Audi, ki nosi ime in gene uspešnega dirkalnika in zato predstavlja odlično osnovo za vzpostavitev našega prvega večjega športnega programa za stranke,“ je povedal vodja avtomotošporta pri Audiju dr. Wolfgang Ullrich. „Odkar je bil R8 predstavljen, smo prejeli številna povpraševanja po dirkalni različici. Z Audijem R8 bomo lahko strankam ponudili dirkalni avto s sodobno tehnologijo in značilno Audijevo kakovostjo, ki pa ga kljub temu ne bo težko upravljati.“
Audi R8 ustreza pravilniku za skoraj serijske modele GT3, ki omogoča udeležbo na številnih državnih in mednarodnih tekmovalnih prireditvah.
Audi R8 ustreza pravilniku za skoraj serijske modele GT3, ki omogoča udeležbo na številnih državnih in mednarodnih tekmovalnih prireditvah.
Ker pravilnik GT3 ne dovoljuje štirikolesnega pogona, je Audi R8 opremljen s pogonom na zadnji kolesni par, značilnim za vozila GT. Prenos moči poteka preko novo razvitega sekvenčnega 6-stopenjskega športnega menjalnika. Za podvozje se uporabljajo skoraj izključno enake komponente kot za serijsko različico vozila. Obsežna varnostna oprema zagotavlja maksimalno pasivno varnost. Spremenjeni sprednji del in velik usmernik zraka na zadku skrbita za dober stik s podlago, ki ga zahteva vožnja po dirkališču.
Audi R8, ki ima interno projektno oznako „R16“, so razvili pod vodstvom oddelka Audi Sport. Prvi prototip je sredi avgusta uspešno preizkusil tovarniški voznik Frank Biela.
Prve testne preizkušnje na različnih evropskih tekmovanjih so predvidene za sezono 2009. Jeseni naslednjega leta bo tudi stekla prodaja kupcem.
Vozila za stranke bodo v sodelovanju izdelovali Audi Sport, quattro GmbH – podjetje, ki je v Neckarsulmu odgovorno tudi za serijsko proizvodnjo cestne verzije Audija R8, in družba Audi Hungaria Motor Kft. iz madžarskega Györa.