Mala skrivnost: Česa ne smete reči pred stranko
Vsakemu se je že zgodilo, da je prodajalec, ki nam je stregel, izmenjal pripombo ali komentar s sodelavcem. Včasih je pripomba zabavna, vendar nekaterih besed nikoli ne smete izgovoriti pred stranko.
1. »Zakaj to delaš zanj?« Včasih morate za stranko storiti več, kot počnete sicer. Sodelavcem zato ne postavljajte neumnih vprašanj.
2. »Ste prepričani, da si to res lahko privoščite?« Vaša skrb za stranke je pohvale vredna, toda skrb izrazite drugače.
3. »Kakšen tepec je bila ta stranka.« Nedopusten komentar med dvema prodajalcema. Še posebej, če stavek izrečeta pred naslednjo stranko.
4. »Tega nimamo.« Stranki raje povejte, kdaj želeni izdelek dobite, ali ji ponudite ustrezno zamenjavo zanj. Če niti tega nimate, ji povejte, kje lahko izdelek kupi.
5. »Kakšno nenavadno ime.« Če ima stranka nenavadno ime, je ni treba na to še posebej opozarjati. Raje jo prosite, da svoje ime črkuje, da ga boste pravilno zapisali.
6. »Ne vem točno, za kaj gre, a mislim, da vam bo ustrezalo.« Prodajalec naj stranki svetuje tam, kjer zna. Sicer naj stranko napoti k sodelavcu, ki ji bo laže pomagal.
7. »Jaz tukaj samo delam.« Kadar je težava večja od pristojnosti prodajalca, mora ta vedeti, kdo naj se pogovarja s stranko.
Vir in informacije: Povzeto po www.microsoft.com