Škoda se predstavi v Moskvi
Škoda Auto bo na avtomobilskem salonu v Moskvi, ki bo potekal od 28. avgusta do 7. septembra 2008, predstavila svojega paradnega konja, novi Škoda Superb. Poleg tega bodo na Škodinem razstavnem prostoru (hala 14, sejemska dvorana 3, razstavni prostor C-301) na ogled vsi modeli, ki jih sestavljajo v tovarni v ruski Kalugi.
Najzmogljivejši bencinski motor 3.6 FSI V6 za novi Superb 4x4, z močjo 191 kW, bo tukaj predstavljen premierno. Ta vrhunski pogonski agregat pospeši od 0 do 100 km/h v 6,5 sekunde, njegova največja hitrost pa doseže 250 km/h. Ta motor vgrajujejo v kombinaciji z najsodobnejšim 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom. Prenos navora elektronsko nadzoruje četrta generacija sklopke haldex. Tako se na zadnji kolesni par lahko prenaša do 2000 Nm pogonskega momenta. Med vožnjo, pri kateri na vozilo delujejo običajno velike vlečne sile, se do 100 % moči prenaša na sprednji kolesi. To zagotavlja varno in zanesljivo vožnjo, ne glede na stanje cestišča.
Motor 1.9 TDI PD je osnovni med dizelskimi motorji in predstavlja cenovno ugodno in hkrati zmogljivo izbiro v paleti motorjev za model Superb. (Kombinirana poraba goriva: 5,7 l/100 km, emisija CO2: 151 g/km.)
Naslednji v ponudbi dizelskih motorjev je 2.0 TDI PD z močjo 103 kW (140 KM). (Kombinirana poraba goriva: 5,9 l/100 km, emisija CO2: 155 g/km).
Še zmogljivejši je dizelski motor 2.0 TDI CR, pri katerem poteka vbrizgavanje goriva preko skupnega voda. Ta motor doseže moč 125 kW (170 KM) in porabi 6,0 l/100 km (emisija CO2: 159 g/km). Oba močnejša motorja sta na voljo v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Kupci se lahko odločijo tudi za 6-stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko (DSG) oz. za štirikolesni pogon. Vse dizelske različice so serijsko opremljene s filtrom za trdne delce.
V bencinski paleti so vsi motorji opremljeni s tehnologijo direktnega vbrizgavanja goriva. Štirivaljnik TSI z 1,4 l gibne prostornine je prvič na voljo v ponudbi motorjev za Superb. Kljub zelo majhni prostornimi razvije moč 92 kW (125 KM). Njegova kombinirana poraba znaša 6,6 l/100 km (emisija CO2: 157 g/km).
1.8 TSI s 118 kW (160 KM) je tisti bencinski motor za Superb, za katerega se odloči največ kupcev. V povprečju porabi 7,6 l/100 km (emisija CO2: 180 g/km). Za motor 1.8 TSI sta poleg 6-stopenjskega ročnega menjalnika na voljo tudi 7-stopenjski avtomatski menjalnik DSG in štirikolesni pogon.
Novi Škoda Superb je že od samega začetka naprej na voljo tudi v različici GreenLine, ki jo odlikujejo minimalne emisije. Poganja ga 1,9-litrski dizelski motor, ki razvije moč 77 kW (105 KM), navor 250 Nm pa zagotavlja odlično elastičnost. Njegova emisija CO2 znaša samo 136 g/km, kar je za vozilo višjega srednjega razreda več kot odlično.
Vir in foto: Porsche Slovenija
Najzmogljivejši bencinski motor 3.6 FSI V6 za novi Superb 4x4, z močjo 191 kW, bo tukaj predstavljen premierno. Ta vrhunski pogonski agregat pospeši od 0 do 100 km/h v 6,5 sekunde, njegova največja hitrost pa doseže 250 km/h. Ta motor vgrajujejo v kombinaciji z najsodobnejšim 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom. Prenos navora elektronsko nadzoruje četrta generacija sklopke haldex. Tako se na zadnji kolesni par lahko prenaša do 2000 Nm pogonskega momenta. Med vožnjo, pri kateri na vozilo delujejo običajno velike vlečne sile, se do 100 % moči prenaša na sprednji kolesi. To zagotavlja varno in zanesljivo vožnjo, ne glede na stanje cestišča.
Motor 1.9 TDI PD je osnovni med dizelskimi motorji in predstavlja cenovno ugodno in hkrati zmogljivo izbiro v paleti motorjev za model Superb. (Kombinirana poraba goriva: 5,7 l/100 km, emisija CO2: 151 g/km.)
Naslednji v ponudbi dizelskih motorjev je 2.0 TDI PD z močjo 103 kW (140 KM). (Kombinirana poraba goriva: 5,9 l/100 km, emisija CO2: 155 g/km).
Še zmogljivejši je dizelski motor 2.0 TDI CR, pri katerem poteka vbrizgavanje goriva preko skupnega voda. Ta motor doseže moč 125 kW (170 KM) in porabi 6,0 l/100 km (emisija CO2: 159 g/km). Oba močnejša motorja sta na voljo v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Kupci se lahko odločijo tudi za 6-stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko (DSG) oz. za štirikolesni pogon. Vse dizelske različice so serijsko opremljene s filtrom za trdne delce.
V bencinski paleti so vsi motorji opremljeni s tehnologijo direktnega vbrizgavanja goriva. Štirivaljnik TSI z 1,4 l gibne prostornine je prvič na voljo v ponudbi motorjev za Superb. Kljub zelo majhni prostornimi razvije moč 92 kW (125 KM). Njegova kombinirana poraba znaša 6,6 l/100 km (emisija CO2: 157 g/km).
1.8 TSI s 118 kW (160 KM) je tisti bencinski motor za Superb, za katerega se odloči največ kupcev. V povprečju porabi 7,6 l/100 km (emisija CO2: 180 g/km). Za motor 1.8 TSI sta poleg 6-stopenjskega ročnega menjalnika na voljo tudi 7-stopenjski avtomatski menjalnik DSG in štirikolesni pogon.
Novi Škoda Superb je že od samega začetka naprej na voljo tudi v različici GreenLine, ki jo odlikujejo minimalne emisije. Poganja ga 1,9-litrski dizelski motor, ki razvije moč 77 kW (105 KM), navor 250 Nm pa zagotavlja odlično elastičnost. Njegova emisija CO2 znaša samo 136 g/km, kar je za vozilo višjega srednjega razreda več kot odlično.
Vir in foto: Porsche Slovenija