Kultna California
Na letošnji prireditvi Caravan Salon (30.8.–7.9.2008 v Düsseldorfu) bo najuspešnejši in najbolje prodajani avtodom svojega razreda – Volkswagnova California – praznoval okroglo obletnico. V okviru jubileja „20 let Californie“ bodo predstavljene tudi nove ideje za vozila za preživljanje prostega časa: oblikovalska študija Caddy Topos Sail, ki ustvarja prispodobe iz sveta jadralnega športa, ter dva koncepta notranjosti za model California Beach.
Zgodba o uspehu Volkswagnove Californie se je začela pisati leta 1988: takrat je stekla proizvodnja prvega Volkswagnovega avtodoma, ki so ga izdelovali na osnovi Transporterja z motorjem v zadku. Tri generacije – od Californie na osnovi modela T3 pa do aktualnega modela T5 – so do danes navdušile že številne kupce. Doslej so prodali že več kot 80.000 primerkov vozila. California je tako najuspešnejši avtodom svojega razreda.
Od drugih eksponatov z razstavnega prostora znamke Volkswagen Gospodarska vozila v hali 16 na düsseldorfskem sejmišču velja omeniti še študijo Caddy Topos Sail in dva koncepta notranjosti, ki kažeta, kako prilagodljiva je lahko California Beach.
Konceptna študija Caddy Topos Sail ustvarja – še zlasti z večnamensko, z lesom pobito streho – prispodobe iz sveta jadralnega športa. Podoba novodobnega „woodyja“ deluje avantgardistično in sodobno. Design študije Topos z leseno opravo spominja na obdobje ekskluzivnih športnih plovil iz 50-ih let. Krtačeni ali polirani aluminij ter na zadek pritrjena lestev s štirimi stopničkami dodatno poudarjata ta značaj.
Vse se je začelo z mozaičnim programom za individualno zasnovo vozil. Že pred več kot 50 leti so lahko vozniki modela T1 svoje vozilo prilagodili lastnim potrebam. Zdaj je to možno tudi pri Californii Beach. V vodilih, ki so vdelana v tla, je možno namestiti dvo- ali trisedežno klop. Ta možnost izbire med štiri- ali petsedežno različico nadalje odloča o tlorisu modularne opreme za kampiranje, tj. o postavitvi bojlerja, pomivalnega korita in štedilnika.
Vir in foto: Porsche Slovenija