| 

Poslovne priložnosti

Kondomi in Olimpijske igre

Kondomi in Olimpijske igre

Kitajski prozvajalec kondomov Elasun se je odločil izkoristiti dejstvo, da so letošnje olimpijske igre v Pekingu, na domačem ozemlju, ter se odločil oblikovati kampanjo za svoje izdelke ravno na temo največjega svetovnega športnega tekmovanja.


Nevsakdanja serija oglasov, v katerih moške figure kondome uporabljajo kot športne rekvizite, je na Kitajskem postala pravi hit. Tako so sredsteva za zaščito pred spolno prenosljivimi boleznimi upodobljena kot kolesa, košarkaška mreža, strelske tarče ali gimnastična orodja.


V enem izmed oglasov je rebrasti kondom celo uporabljen kot ilustracija nemirne vode v olimpijskem bazenu. Le s sloganom bi se lahko malce bolj potrudili in ga vsaj spravili v pravilno angleščino ("Sports make you health").


Omenjena kampanja pa ni ne prva ne edina, ki je pomešala Olimpijske igre in seks, odkrili so tudi, da bo 16.000 udeležencev letošnjih iger v Olimpijski vasi lahko izbiralo iz ponudbe »mehke pornografije«, ki vključuje knjige z erotično vsebino ali s provokativnimi slikami golih žensk.

Na letnih Olimpijskih igrah v Atenah leta 2004 je bilo udeležencem in sodelujočim na voljo 130.000 brezplačnih kondomov, leta 200 v Sydneyju pa je vsak tekmovalec ob prihodu v Olimpijsko vas dobil kar 51 kondomov.

Vir in foto: www.sarajevo-x.com

sorodni članki