Še močnejša Boxter in Cayman
Porsche predstavlja dve modelski novosti, s katerima dopolnjuje program športnih avtomobilov s sredinsko vgrajenim motorjem. Obe novosti – Boxster S Porsche Design Edition 2 in Cayman S Sport – poganja 3,4-litrski motor, ki razvije 303 KM (223 kW), kar je 8 KM več kot pri izvedbah S. Oba modela se lahko pohvalita tudi z ekskluzivno opremo, ki še poudarja markanten design. Pri trgovcih bosta na voljo v začetku septembra.
Ker sta omejeni seriji Cayman S Porsche Design Edition 1 in Boxster RS 60 Spyder že razprodani, so se pri Porscheju odločili, da svojim kupcem ponudijo novi ekskluzivni izvedbi na osnovi uveljavljenih modelov Boxster S in Cayman S, ki sta prejela tudi več priznanj. Bralci strokovne revije "sport auto" so roadsterju v njegovem razredu ravno pred nekaj tedni podelili naslov "najbolj športni kabriolet do 80.000 EUR". Boxster S se je na prvo mesto v svoji kategoriji uvrstil tudi v reprezentativni anketi, ki jo je med kupci opravil ameriški inštitut za tržne raziskave J.D. Power.
Boxster S Porsche Design Edition 2 postavlja nova merila. Serijska carrarsko bela barva laka, ki med Porschejevimi laki velja že za klasiko, pride pri novem Boxsterju še bolj do izraza: beli so namreč tudi zvezdasti deli serijskih 19-colskih platišč SportDesign, stranske odprtine za dovod zraka, sredinska konzola in številčnice treh okroglih instrumentov. Bleščečo belino karoserije dodatno poudarjajo tudi športno sivi vzdolžni pasovi in rdeče zadnje luči. K Boxsterju sodi tudi edinstven dodatek, ki nadaljuje "belo nit" merilnikov hitrosti in števila vrtljajev motorja: Porschejeva moška ura "Edition 2 Chronograph" iz kolekcije "Dashboard" z belo številčnico; zasnovana je bila posebej za ta Boxster. Klasičen kontrast pa predstavljajo barvi zložljive strehe in serijskega usnjenega oblazinjenja: kameno siva in črna.
Bolj živahnih barv je Cayman S Sport: paleta serijskih barv laka vključuje oranžno in zeleno, ki sta (tako kot oznaka na boku) prevzeti iz modela GT3, poleg tega pa še črno, indijsko rdečo, hitrostno rumeno in carrarsko belo, za doplačilo pa je na voljo tudi arktično srebrna kovinska. Tako kot pri GT3 črna platišča, ohišji zunanjih ogledal in mreže na odprtinah za dovod zraka predstavljajo športen kontrast, ki s paketom črnih notranjih elementov in z okroglimi instrumenti brez ščitnika zaznamuje tudi notranjost. Za dih jemajočo vozno dinamiko poleg 6-valjnega bokser motorja s 303 KM skrbijo tudi serijski sistem Porsche Active Suspension Management (PASM) z za 10 mm znižanim podvozjem in 5-milimetrskimi distančnimi ploščicami za 19-colskimi platišči SportDesign.
K markantno športnemu videzu v slogu GT3 prispevajo serijski biksenonski žarometi, paket Sport Chrono in športni sedeži, pa tudi športni izpušni sistem z 2-delno izpušno cevjo ter prevleke iz alkantare na prestavni ročici, ročici ročne zavore in obroču volana iz modela GT3.
V ekskluzivni seriji je na voljo le omejeno število vozil Boxster S in Cayman S. Vsako vozilo je individualno označeno s plaketo na pokrovu sovoznikovega predala. Po izkušnjah z omejeno serijo vozil Cayman S Porsche Design Edition 1 in Boxster RS 60 Spyder je pričakovati veliko povpraševanje. Kupcem bo na voljo 500 vozil Boxster S Porsche Design Edition 2 in 700 vozil Cayman S Sport.
Vir: Porsche Slovenija