| 

Posel in moda

Razburljiv vpogled v prihodnost avtomobilizma

Razburljiv vpogled v prihodnost avtomobilizma

  • Volkswagen na spletni strani www.Volkswagen2028.com predstavlja vizijo razvoja avtomobilizma
  • Inženirji in oblikovalci razkrivajo avtomobilski svet prihodnosti
  • S študijami one, ego in room vizije dobijo konkretno obliko

Kdaj se bodo semaforji in avtomobili lahko sporazumevali? Se bomo v prihodnosti še jezili nad zastoji? Ali avtomobil brez emisij škodljivih izpušnih plinov lahko nudi pristen užitek v vožnji? Informativni in zabavni odgovori na ta in številna druga vprašanja so vsem avtomobilističnim navdušencem sedaj na voljo na naslovu www.Volkswagen2028.com.

Ta spletna stran, ki nakazuje smernice razvoja v prihodnje, razkriva, kako si pri Volkswagnu predstavljajo svet avtomobilizma čez 20 let. Jedro kompleksno zasnovane predstavitve je kratek interaktivni film, ki obiskovalce na poučen in zabaven način seznani s tematiko. Film prikazuje očeta, ki svojemu sinu leta 2028 razlaga, kakšen je bil svet avtomobilizma pred dvajsetimi leti, spletni gledalci pa v realnem času s klikom lahko izbirajo med različnimi vpogledi v prihodnost. Na tem virtualnem popotovanju obiskovalce spremljajo inženirji in oblikovalci iz Volkswagnovega raziskovalnega oddelka in na poljuden način razlagajo, kakšen naj bi bil svet avtomobilizma v prihodnosti. Razkrivajo tudi razburljive tehnološke zamisli, ki s svojim trajnostnim in inovativnim konceptom že danes nakazujejo smer razvoja. Hkrati poudarjajo pomen slogana znamke Volkswagen – "Das Auto." – in Volkswagnovo vizijo, postati najinovativnejši velikoserijski avtomobilski proizvajalec na svetu.

"Da bi predstavili svet avtomobilizma v prihodnosti, so naši inženirji in oblikovalci posebej za to spletno stran razvili tri inovativna konceptna vozila. Poimenovali smo jih one, ego in room. Z njimi želimo pokazati, kako bi bile lahko naše zamisli videti v konkretni obliki. Te študije prikazujejo, kako se bodo avtomobili v prihodnosti sporazumevali s semaforji, kako bodo holografski prikazovalniki v armaturni plošči pomagali vozniku pri vožnji in kako bodo tudi vozila brez emisij škodljivih izpušnih plinov omogočala prvovrsten užitek v vožnji," pravi Jochen Sengpiehl, vodja marketinga pri znamki Volkswagen Osebna vozila.


Intuitivno zasnovana navigacija obiskovalca vodi po različnih nivojih spletne strani, ki združuje klasične filmske odlomke in tridimenzionalne učinke. Obiskovalci lahko na spletni strani www.Volkswagen2028.com prispevajo tudi svoje komentarje in si naložijo informacijske pakete.

Vir: Porsche Slovenija d.o.o.

sorodni članki