Advertising - kako komunicirati
Prišel je čas, da se počasi poslovimo od tradicionalnega načina tržnega komuniciranja. V poplavi informacij postaja dolgočasen in neučinkovit, zavedati pa se moramo, da postaja publika iz dneva v dan bolj zahtevna in neposlušna za ideje kot je '' ...učinek s kovancem''. Torej, kako prepričati potrošnike, s katerimi želimo zgraditi dolgoročno trden in zvest odnos? Pomembna elementa sta predvsem kreativnost in uporaba novih tehnologij. Ne podcenjujte svojih potrošnikov in jim namenite več kot le 20 sekundni oglas, ki naj bi jih prepričal v nakup. Pomemben je tudi osebni kontakt, ki ga je potrebno vzpostaviti, ki pa je daleč od ponujanja svojih storitev preko mobilnikov - to ni učinkovito, je pa nadležno. Glede nove tehnologije; preden boste prebrali članek do konca, bodo po vsej verjetnosti že izumili nov gadget – nov komunikacijski kanal torej. Prihodnost je v izkoriščanju novih tehnologij in ne brezpametno zapravljanje marketinškega budgeta za drage tv in tiskane oglase. Tradicionalno oglaševanje naj postane podpora novim načinom komuniciranja. Predvsem pa je vedno najpomembnejše tisto kar želimo povedati!
Janja Urbančič