| 

Aktualno

Porsche tekmuje z izpopolnjenim Cayennom S Transsyberia

Porsche tekmuje z izpopolnjenim Cayennom S Transsyberia

Družba Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, se bo tudi letos udeležila transsibirskega rallyja. Prvič so sodelovali v letu 2007 – na poti od Moskve do Ulan Batorja, glavnega mesta Mongolije, je Porsche Cayenne S Transsyberia dokazal, da mu glede hitrosti in terenskih voznih lastnosti ni para. Trije Cayenni S Transsyberia so zasedli prva tri mesta. Za letošnjo hitrostno preizkušnjo po Sibiriji, ki bo potekala od 11. do 25. julija, so pri Porscheju ta maloserijski model še izpopolnili. Optimirani deli bodo zasebnim tekmovalnim ekipam z vsega sveta na voljo kot posebna garnitura.

Pri predelavi Cayenna S Transsyberia so največ pozornosti namenili predvsem izboljšanju terenskih voznih lastnosti in še natančnejši nastavitvi podvozja. Izvedba 2008 ima tako na primer ojačano in na novo oblikovano zaščito dna vozila. Sprednja in zadnja obloga dna sta prilagojeni tako, da je prevozni kot brežine večji. Zaradi posebnih terenskih pnevmatik BFGoodrich 265/65 R18 R je odmik od tal večji za še 30 mm. Stranice pnevmatik so višje od lanskih in dodatno ojačane, zato so pnevmatike še bolj odporne proti poškodbam. Za zračno vzmetenje so izbrali novo nastavitev, pri čemer so upoštevali izkušnje z lanske dirke po Sibiriji. Serijske blažilnike so nadomestili posebni blažilniki za rally. Predvsem na hitrih, neravnih odsekih poti je vozilo precej mirnejše kot lani. Tudi Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ki z dvema aktivnima stabilizatorjema skoraj povsem kompenzira bočno nagibanje vozila v ovinkih, je bil prilagojen pogojem na tem maratonskem rallyju.

Porsche Cayenne S Transsyberia je opremljen z masivno varnostno kletko, dvema školjkastima sedežema in 6-točkovnimi varnostnimi pasovi. Serijski 4,8-litrski 8-valjni sesalni bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem razvije moč 385 KM (283 kW). Lahek športni izpušni sistem pri Cayennu S Transsyberia ustvarja globok, prepoznaven zvok. Za optimalne pospeške so 6-stopenjski avtomatski menjalnik Cayenna S združili s kratkim osnim prenosom Cayenna GTS. Krmilnik menjalnika je prevzet iz serijskega modela in izpopolnjen za zahtevno terensko vožnjo.


Vir: Porsche Slovenija d.o.o.

sorodni članki