| 

Aktualno

22 večnih zakonov marketinga

22 večnih zakonov marketinga

Ena izmed izbranih ta teden je knjiga avtorja Ala Riesa 22 večnih zakonov marketinga. Al Ries in Jack Trout sta v svoji knjigi naštela 22 značilnosti, s katerimi se boste srečali pri vodenju politike blagovne znamke oziroma uveljavljanju imena izdelkov ali storitev. Ne gre samo za pravila, temveč tudi za pasti. V knjigi sta ugotovila, da se dobra blagovna znamka torej predvsem dobro sliši. V današnjem času vlada neverjetna konkurenca; na trgu vam lahko uspe le, če dosežete, da kupci med vsem ponujenim blagom po lastni želji izbirajo prav vaše izdelke. Brez dobre politike blagovne znamke vas čakajo same neprijetnosti. Podjetja zapravljajo milijone za marketinške programe, ki kljub visokemu proračunu in dobrim pripravam, ne morejo delovati. Ko podjetje stori napako, mu posel kaj kmalu prevzame konkurenca. kako se izogniti napakam. Avtorja sta več kot 25 let preučevala, kaj je v marketingu učinkovito in kaj ne. Ugotovila sta, da so programi, ki se kažejo za učinkovite, vedno oblikovani z osnovnimi zakonitostmi trga. V knjigi so strnjena pravila, ki odločajo o uspehu oziroma neuspehu na trgu. Pravimo jim "večni zakoni marketinga". 22 jih je, kršite jih na lastno odgovornost! Preberite si več o 22 zakonih marketinga! Al Ries in Jack Trout sta verjetno najbolj znana marketinška stratega. Njune knjige so bile izdane v več kot petnajstih jezikih. Kot svetovalca pa sta delala za največja svetovna podjetja.
Emka.si, prenovljena spletna knjigarna Mladinske knjige v februarju 2008 prinaša veliko novost: ponudbo vseh aktualnih slovenskih knjig na enem mestu! Do konca februarja pa knjige lahko izberete po ceni z 10 % otvoritvenim popustom.

sorodni članki