| 

Uporabne informacije

Pet tehnik povečanja prodaje preko spleta

Pet tehnik povečanja prodaje preko spleta

23.03.2021 ob 13:07

Ko se zaprejo vse fizične trgovine, nam ostanejo samo še spletne trgovine na katerih iščemo želen izdelek. Zadnje leto nam je pokazalo, da je prodaja preko interneta ključnega pomena in da je internet svetla točka v kriznih časih za prav vsako podjetje. V članku si bomo ogledali pet tehnik povečanja prodaje.

1. Kuponi in popusti

S kuponi in popusti lahko privabite veliko obiskovalcev na vašo stran. Tovrstna promocija daje obiskovalcem občutek, da dobijo na vaši spletni strani več kot drugje. Poleg tega pa kupci kupujejo izdelke v trgovini kjer je izdelek cenejši in gledajo na to, da za svojo ceno dobijo največ. Akcije, popuste in kupone promovirajte na socialnih omrežjih in s tem povečajte svoj doseg potencialnih strank.

2. Več slik in predstavitvenih posnetkov

V vaše online predstavitve oz. trgovine dodajte več predstavitvenih slik in s tem povečajte zanimanje obiskovalcu. Več kot 45% ljudi pravi, da bi se hitreje odločili za nakup izdelka, če bi le ta imel predstavitveni video posnetek na katerem bi dobili boljšo predstavo o samem izdelku. Po študiji narejeni v Ameriki, naj bi povprečni obiskovalec ostal do 80% dalj časa na spletnem mestu, ki ima video posnetke.

3. Uporabljajte jasne CTA gumbe

Pomemben faktor pri vsaki spletni predstavitvi in trgovini so CTA (Call To Action) gumbi, ki pozivajo obiskovalca k oddaji naročila ali izpolnitvi povpraševalnega obrazca. CTA gumbi se razlikuje glede na njihov namen, bistvo pa je, da z njimi povečate želeno reakcijo obiskovalca. Izdelava internetne strani, kjer se podjetje predstavi, pokaže svoje reference, certifikate in vsebuje kontaktni obrazec, bo v osnovi zasnovana drugače kot izdelava spletne trgovine, ki nagovarja kupca k zaključku nakupa. Gumbi morajo biti jasni, enostavni in obiskovalca premamiti, da s klikom doseže to za kar je stran postavljena.

4. Dobra uporabniška izkušnja

Da se bodo uporabniki radi vračali nazaj na vašo spletno trgovino in ponovno opravili nakup, je potrebno poskrbeti za dobro uporabniško izkušnjo. Če uporabnik v kratkem času ne najde točno tega kar išče, si bo hitro premislil in stran zapustil ter pričel iskati izdelek drugje. Na primer trgovina, ki prodaja akumulatorsko orodje mora obiskovalcu takoj ponuditi jasno predstavitev kategorij z nazivom, da lahko izbere ustrezno vejo, nato pa mora imeti produkte predstavljene na pregleden način s pomožno filtracijo izdelkov.

5. Mnenja in ocene

Ljudje se najbolj zanašamo na mnenja in ocene o izdelkih in storitvah. Če nam prijatelj priporoča selitveni servis pri katerem je bil navdušen z opravljeno storitvijo, bomo po vsej verjetnosti brez premisleka v primeru selitve, poklicale isti selitveni servis. Mnenja in izkušnje na spletni strani vam lahko povečajo promet, saj z njimi kupcu povečate zaupanje.

Želje obiskovalca morate dobro poznati in jih razumeti, saj noben primer ni popolnoma enak. Tudi, če trenutno nimate veliko prodaje ali pa dobite le nekaj spletnih povpraševanj, še ni čas da obupate, ampak je čas, da pričnete z analizo obiskovalcev in optimizacijo vaše spletne strani.

sorodni članki





Torek
od 10 do 17 °C

Sreda
od 9 do 18 °C

Četrtek
od 7 do 21 °C

Petek
od 10 do 23 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat